Jak zkontrolovat spravnost instalace balicku?

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Pondělí Duben 16 08:59:08 CEST 2007

Byla to instalace nebo reistalace? Proc se ptam, jestli mate namoutovany
stary home adresar, tak by mu mohly vadit stare konfigurační soubory pro
X-server. Zkuste smazat (respektive lépe přesunout :-) Tyto soubory a
spustit X-server opetovne. Jestli to nepomuze, vubec bych to neresil a
vrazil bych do souboru ... ted, je to mozne porad do .xinitrc nebo do to
musi být v .Xsession? na konec souboru 'exec fvwm'. Pokud si dobre
vzpominam, musel jsem pro přechod z Xfree na Xorg poupravit patřičné
konfigurační soubory. žádná [xkg]dm nepoužívám (osobní vzájemná
antipatie)
ced