domeny kos

Martin Duda duda na lib.cas.cz
Středa Duben 18 09:39:55 CEST 2007

Zdravim,

pna.lists napsal(a):
> Takze kdyz spammer provede slovnikovy utok (a oni jej provadeji),
> prijde Vam stejny spam 1000x -- to je skvela vyhlidka.
>
> Zkuste ten kos jeste zvazit.

no to je otazka do pranice...kdyz nebudu mit domenovy kos a spammer
provede slovnikovy utok na nesmyslne adresy prijemce v me domene a
samozrejme s nesmyslnou adresou odesilatele, tak se mi ve spool-u
nahromadi odpovidajici mnozstvi zprav cekajicich na doruceni zpet na
nesmyslne adresy od meho MAILER-DAEMON-a a vysledkem bude, ze muj
postovni server bude funet pri kazdem cisteni spoolu a na korektni
zpravy napr. od mych uzivatelu dojde kdovi kdy...

Duda