domeny kos

pna.lists pna.lists na seznam.cz
Středa Duben 18 09:43:43 CEST 2007

Spravne nakonfigurovany server odmitne zpravu smerujici na nexistujici
adresu jeste behem SMTP envelope, nic nikam neposila.

Pokud vsak mate mailserver nastaven spatne nebo pouzivate spatnou
verzi software, muze se stat, ze server zpravu pro neexistujiciho
uzivatele prijme a pak sam posle e-mail se zpravou o nedorucitelnosti.

http://en.wikipedia.org/wiki/Backscatter#Backscatter_of_email_spam