domeny kos

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Středa Duben 18 13:26:31 CEST 2007

linux-bounces na linux.cz <mailto:linux-bounces na linux.cz> wrote:
> Pokud si odesilatel neda rici a zkousi dalsi neexistujici adresy,
> zacnete mu docasne vracet temporary failure s kodem 451 jako pri
> greylistingu

	Operujete s pojmeme odesílatel, řekněme, že myslíte nějakou identitu
- jak chcete výše uvedené aplikovat, když bez certifikátů (to už není std.
SMTP) nic jako jednoznačné identity nemáte k dispozici?

> Tak je nepouzivejte nebo zkuste vyuzit LDAP (napriklad).

	:-) kouzelná rada, proč neporadíte těm firmám, že jejich řešení je k
ničemu a ať se jdou podívat jinam?