domeny kos

pna.lists pna.lists na seznam.cz
Středa Duben 18 13:23:32 CEST 2007

>         Záleží z jakého pohledu, pokud máte VRFY vypnuté, budiž, spammer (a
> o Vaše linka) bude nadšena že nejprve celou seanci přijmete (*) a na konci
> ho místo OK pošlete tak kam patří...:-) - tohle obejít nelze, je to prostě
> vlastnost SMTP RFC - oficiálně neexistuje možnost odmítnout mail (to se mělo
> udělat při vyjednávání envelope) po zaslání DATA.

Po pokusu o RCPT TO na neexistujici adresu vratite chybu a behem SMTP
envelope tak zpravu odmitnete.

Pokud si odesilatel neda rici a zkousi dalsi neexistujici adresy,
zacnete mu docasne vracet temporary failure s kodem 451 jako pri
greylistingu

>         A to pomíjím velkou plejádu (zejména groupwarových řešení), která
> pracují stylem, "všechno sem a za chvíli ejhle já nevím co/kam s tím". Na
> stranu druhou chápu, že nemusí být triviální při vyjednávání o envelope
> určit, zda-li jsou cíloví příjemci k zastižení/existují....

Tak je nepouzivejte nebo zkuste vyuzit LDAP (napriklad).