Dotaz na server

Ivo (Bear) Hanuska ihanuska na ip-sec.cz
Středa Duben 18 17:43:57 CEST 2007

Ježiš, moje řeč. Když už někdo nastrká tuny peněz do SCSI disků v
serveru, kde se dávaji disky v šuplíkách aby byly "hotpluggable" a který
stojej majlant, tak ten poslední krok k dokonalosti už snad udělá...
> Kdyz chcete vsim zatezovat procesor, proc tam davate SCSI a nikoli levnejsi ATA?

Mimochodem, dnes jsme v práci vedli polemiku na téma: jak rychlé disky
musí být v serveru. Nakonec jsme se ujednotili v tom, že podle druhu
serveru potřebujete jen střední výkon. Stejně všechna data směrem do
světa putují přes síťovou kartu, která má podle sítě tok buď 100, nebo
1000 MBit za sekundu (v ideálním případě). Pokud máte aplikační typ
serveru, pak se sice jisté nutnosti navýšení výkonu nevyhnete, ale pořád
upřednostníte spíš bezpečnost a hotplug, před rychlostí. Tam, kde je
potřeba vysoký diskový výkon (což jsou například profesionální pracovní
stanice na CAD a spol. ), tam se oplatí spíš ubrat provozní bezpečnost a
pohonit výkon.

IH