OT: Re: Dotaz na server

Libor Chocholaty libor_ml1 na mts.cz
Středa Duben 18 20:34:58 CEST 2007

Ivo (Bear) Hanuska wrote:
> Ježiš, moje řeč. Když už někdo nastrká tuny peněz do SCSI disků v
> serveru, kde se dávaji disky v šuplíkách aby byly "hotpluggable" a který
> stojej majlant, tak ten poslední krok k dokonalosti už snad udělá...

> Mimochodem, dnes jsme v práci vedli polemiku na téma: jak rychlé disky
> musí být v serveru. Nakonec jsme se ujednotili v tom, že podle druhu
> serveru potřebujete jen střední výkon.
Docela zajimavy zpusob na ladeni vykonu je pouzit jen vnejsi 1/5 plotny
a tim si zkratit seek time na 1/5, coz pri nahodnem pristupu udela
docela dost prace. Predpoklada to bezvadny disky, aby hlavicky nejezdily
daleko k nahradnim sektorum. Nevim ovsem jestli se takovy disky daj
jeste dneska sehnat.

Libor