Chyba pri zprovoznovani scanneru EPSON Perfection 2480

Václav Štěpán stepan na kmlinux.fjfi.cvut.cz
Čtvrtek Duben 19 01:59:09 CEST 2007

Jiri Kortus napsal(a):

> Tak nakonec mi to nedalo a vyzkousel jsem jiny kabel - nechapu, proc,
> ale funguje to... (pod W2K to fungovalo i s tim "vadnym" naprosto
> normalne... kazdopadne diky za nakopnuti ;-)

Pozde, ale... ...potkal jsem tyz problem, vtip byl v tom, ze uzivatel
mel ve starem pocitaci USB 1.1 porty (a v novem samozrejme 2.0).
Takze ,,stejny kabel, stejny scanner'' - a najednou to nechodilo.
Akorat slo o externi disk a ne scanner...

Vaclav Stepan