Chyba pri zprovoznovani scanneru EPSON Perfection 2480

Jiri Kortus sumix na styxx.cz
Čtvrtek Duben 5 15:40:31 CEST 2007

Karel Dudasek napsal:

> A ve vypisu lsusb se identifikuje spravne?
> Zkus se podivat na stranku http://snapscan.sourceforge.net/
> na konci stranky je navod, jak zapnout debug info a jak nahrat firmware do
> skeneru.
>
>                               Karel Dudasek

Tak nakonec mi to nedalo a vyzkousel jsem jiny kabel - nechapu, proc,
ale funguje to... (pod W2K to fungovalo i s tim "vadnym" naprosto
normalne... kazdopadne diky za nakopnuti ;-)