Neco jako proxy pro pomaly web

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Čtvrtek Duben 19 13:44:17 CEST 2007

linux-bounces na linux.cz <mailto:linux-bounces na linux.cz> wrote:
> To vypada slusne. Takze jestli to dobre chapu, tak musim
> zkusit, jestli VLC dokaze cist ten stream z kamery a kdyz ne
> tak jen musim najit nejakou wifi kameru, ze ktere bude umet
> vlc precist stream a nahradit s ni stavajici kameru.

	Snad ani ne...(pochopil jsem, ze distribuci chcete usetrit pasmo -
zrejme z te WiFi kamerky, která moc streamu neutahne, resp. pasmo, ve kterem
vysila) v podstate jedinou (pro mne neznamou) je, jakymi zdroji je možno
krmit streamovaci server... - pokud se Vam podari do nej cpat jiz existujici
stream po Eth (který zrejme mate), vse ostatní uz bude zrejme hrackou, resp.
popsanou konfiguraci - domnivam se, ze VLC jako svůj zdroj nemusi mit jen
"DAS" (Direct Access Storage - napr. soubor na disku).

BTW Doporucuji nedavny seriál o tomto na abclinuxu.cz