Neco jako proxy pro pomaly web

Kovář Jan jan-kovar na meggle.cz
Čtvrtek Duben 19 13:57:04 CEST 2007

> 	Snad ani ne...(pochopil jsem, ze distribuci chcete
> usetrit pasmo - zrejme z te WiFi kamerky, která moc streamu
> neutahne, resp. pasmo, ve kterem
> vysila) v podstate jedinou (pro mne neznamou) je, jakymi
> zdroji je možno krmit streamovaci server... - pokud se Vam
> podari do nej cpat jiz existujici stream po Eth (který zrejme
> mate), vse ostatní uz bude zrejme hrackou, resp.
> popsanou konfiguraci - domnivam se, ze VLC jako svůj zdroj
> nemusi mit jen "DAS" (Direct Access Storage - napr. soubor na disku).

No myslim, ze mluvime o tomtez. VLC, jak jsem pochopil, umi nejen stream prehravat, ale umi jej i dale sirit jako server. To ovsem pouze za predpokladu, ze ten stream umi prehrat. Moje myslenka je pripojit jeden vlc k te wifi kamerce a uzivatelum, kteri opet budou mit vlc, dat adresu na tento vlc "server". Ja vim, ze je vlc a vls, ale jak to tam ctu, tak se doporucuje pouzivat vlc misto vls. Takze problem je imho jen v te kamerce. Musim najit nejakou kamerku, ktera umi stream sirit nejak inteligentne. Mam tu ted Linksys a zatim se mi nepovedlo ani zjistit presne URL toho streamu.

TNX