Re: Prepinani mezi dvemi monitory

Oak.brno Oak.brno na seznam.cz
Pátek Duben 20 12:08:57 CEST 2007

Děkuji za odpověď,

dal jste mě trochu inspirace. Sice s dualheadem zkušenosti mám (měl jsem to několik let, než jsem začal cestovat a používat laptop), ale laptop se chová trochu odlišně zdá se. Nevím, jestli přepínání není zakomponovaný HWě v grafice, ačkoli přepnutí na externí monitor (LCD TV) *až* při startu Xserveru napovídá, že ne.
Problém je, že v YaSTu nevidím oba monitory (jak jsem je vídával když jsem měl 2 monitory na desktopu s 2ma grafikama), nýbrž jen jeden - ten právě aktivní. To zas napovídá, že je v grafice jen jakýsi přepínač a že 2 monitory neumí :-(.

Dají se vylistovat monitory, podobně jako jiný HW skrze "lspci" či "lsusb"?

Zdraví,

Oak