Prepinani mezi dvemi monitory

Tomáš Janoušek tomi na nomi.cz
Pátek Duben 20 13:42:38 CEST 2007

Zdar,

On Fri, Apr 20, 2007 at 12:08:57PM +0200, Oak.brno wrote:
> dal jste mě trochu inspirace. Sice s dualheadem zkušenosti mám (měl jsem to
> několik let, než jsem začal cestovat a používat laptop), ale laptop se chová
> trochu odlišně zdá se. Nevím, jestli přepínání není zakomponovaný HWě v
> grafice, ačkoli přepnutí na externí monitor (LCD TV) *až* při startu
> Xserveru napovídá, že ne.

Jakou mate grafickou kartu? Dneska uz snad umi dualhead vsechny...

> Problém je, že v YaSTu nevidím oba monitory (jak jsem je vídával když jsem
> měl 2 monitory na desktopu s 2ma grafikama), nýbrž jen jeden - ten právě
> aktivní. To zas napovídá, že je v grafice jen jakýsi přepínač a že 2
> monitory neumí :-(.

Anebo ze to yast s danou grafarnou neumi ukazat? Kdo vi...

> Dají se vylistovat monitory, podobně jako jiný HW skrze "lspci" či "lsusb"?

Ne. Nejaka zminka muze byt v logu X, u novych X se to da vylistovat pres
xrandr (ale rika pouze connected/disconnected a nabizene rezimy, vyrobce a typ
nerekne)

--
Tomáš Janoušek, a.k.a. Liskni_si, http://work.lisk.in/