Prepinani mezi dvemi monitory

Tomáš Janoušek tomi na nomi.cz
Pátek Duben 20 14:11:57 CEST 2007

Zdravim

On Fri, Apr 20, 2007 at 01:52:17PM +0200, Oak.brno wrote:
> Myslím že jsem to uvedl, ale nevadí: nVidia GeForce 6800Go,  samozřejmě
> napojená na interní display 1440x900, DVI2VGA spojkou a VGA kabelem
> připojuji na LCD TV s 1024x768. Idea je, že bych mohl mít spuštěné 2
> desktopy - na laptopu normální práce, na LCD TV hlavně služby, jako výpis
> online kontaktů, počasí, P2P status, atd.

Aha, to jsem prehledl. Na nvidii bych zkusil vytvorit dva devicy v xorg.conf a
dat jim volby Screen 0/1. Aspon tak se to dela na desktopovych nvidiich a pak
jsou tam dva oddelene screeny bez xineramy. Nastaveni s xineramou se pak dela
asi nejspis podle navodu od nvidie pomoci toho twinview, pripade se to asi da
nejak za behu pres nvidia-settings.

> Doma na toto mrknu...

(to ale bohuzel s nvidia driverama podporovane zatim neni ..., jen intel)

--
Tomáš Janoušek, a.k.a. Liskni_si, http://work.lisk.in/