Re: Prepinani mezi dvemi monitory

Oak.brno Oak.brno na seznam.cz
Pátek Duben 20 13:52:17 CEST 2007

Zdravím,

> Jakou mate grafickou kartu? Dneska uz snad umi dualhead vsechny...

Myslím že jsem to uvedl, ale nevadí: nVidia GeForce 6800Go,  samozřejmě napojená na interní display 1440x900, DVI2VGA spojkou a VGA kabelem připojuji na LCD TV s 1024x768. Idea je, že bych mohl mít spuštěné 2 desktopy - na laptopu normální práce, na LCD TV hlavně služby, jako výpis online kontaktů, počasí, P2P status, atd.

> Anebo ze to yast s danou grafarnou neumi ukazat? Kdo vi...

Ano, zdá se nějaký osekaný, kdysi existovala možnost mít 2 nezávislé desktopy, nyní je v YaSTu jen "Xinerama" a "Clone" režim... Xineramu jsem používal roky, ale to není to co chci teď, nehledě na to že mi momentálně oba monitory jedo zaráz pouze do startu Xserveru.

> ...u novych X se to da vylistovat pres
> xrandr (ale rika pouze connected/disconnected a nabizene rezimy, vyrobce a typ
> nerekne)

Doma na toto mrknu...