automatická kontrola pomocí fsck

Petr Šobáň soban na soban.cz
Sobota Duben 21 14:46:54 CEST 2007

Já mám 300G + 2x120G disk a fsck na něm trvá pár desítek minut - taky mě
to rozčiluje to časté kontrolování tak jsem to změnil na jednou za
365dní a kolik připojení nevím musel bych se kouknout.

Ale hodinu to netrvá přibližně 10-15 minut jednou se to zašprajcovalo
asi na 30minut ale to jsem tam měl hromadu chyb po vypadku a musel jsem
to opravovat v single režimu.

Takže skontrolovat ovladače těch disků zda běží vše jak má a nebo zda
nemá problém samotný disk (SMART).

|    ICQ    179223500                    |
|    jabber soban_petr na jabber.org        |

Kdybych mohl volit, dal bych přednost tiché moudrosti před upovídanou
hloupostí.
		-- Cicero