Etch amd64 vs. i386 na procesoru intel

Petr Klíma tosuja na tosuja.info
Pátek Duben 27 07:48:20 CEST 2007

Vit Rokos wrote:
> Asi jste me nepochopil, ta otazka by preformulovana znela: Proc je apache tak
> pomaly v debianim portu AMD64 (ktery je i pro EM64T) na 64bitovem procesoru od
> Intelu? Zajimalo me, jestli i ostatni maji podobne zkusenosti. Proste resim,
> jaky debiani port nainstalovat na server, ktery ma 64bit procesor od Intelu -
> jestli i386 nebo AMD64.

Na mnoha mistech jsem se docetl, ze podpora 64 bitu je v P4 procesorech
spichnuta dost horkou jehlou, ze je vykonove naprosto marna (v porovnani
s jinymi x86-64 procesory). U techto stroju bych se tedy asi drzel 32
bitu, pokud pametove pozadavky vasich aplikaci nevnucuji neco jineho.

Predpokladam, ze to uz nebude pripad Core architektury - ta se tvari
dostatecne vykonne, ale nemam cas to otestovat

Tosuja
--
Petr "Tosuja" Klíma
Mail: tosuja na tosuja.info