Problem s courier-imap

Lukas Vana fabian na fabian.cz
Čtvrtek Srpen 2 16:34:00 CEST 2007

Dobry den,

snazim se nakonfigurovat postfix+courier-imap a autentizaci pres mysql
(Debian Etch). Chci pouzivat postfixadmin, takze tabulky jsem udelal
podle nej. Postfix mam zkonfigurovany, prijima mi postu a dorucuje ji
uzivatelum do schranek.
Na problem jsem narazil, kdyz jsem nainstaloval courier. Nastavil jsem v
konfiguracnim souboru /etc/courier/authdaemonrc :
authmodulelist="authmysql"
V /etc/courier jsem vytvoril soubor authmysqlrc s timto obsahem:
MYSQL_SERVER localhost
MYSQL_USERNAME postfix
MYSQL_PASSWORD postfix
MYSQL_SOCKET /var/run/mysqld/mysqld.sock
MYSQL_DATABASE postfix
MYSQL_USER_TABLE mailbox
MYSQL_LOGIN_FIELD username
MYSQL_CRYPT_PWFIELD password
MYSQL_UID_FIELD '1001'
MYSQL_GID_FIELD '1001'
MYSQL_HOME_FIELD '/usr/local/virtual
MYSQL_MAILDIR_FIELD maildir
MYSQL_NAME_FIELD name
Spustil jsem daemona courier-authdaemon a courier-imap, ale pri pokusu
vybrat postu mailovym klientem mi do /var/log/mail.log pise:
Aug  2 15:49:34 nicole imapd: authentication error: Input/output error
Uzivatel v databazi existuje, kdyz zkusm telnet localhost 143, tak tam
courier posloucha.
Googlil jsem a vycetl, ze je treba mit spusteneho daemona famd a
portmap. Oba mi bezi (portmap uz bezel, famd jsem doinstaloval), ale
nepomaha to.

Nevite nekdo, kde delam chybu?
Dekuji za rady

--
Lukas Vana (fabian)

home page: http://home.fabian.cz
jabber: fabian na jabbim.cz
irc: #czech na AfterNet, #penguin.cz na IRCNet
icq: 274000127