Problem s courier-imap

Petr Vyhnal konfera na simerion.net
Pondělí Srpen 6 16:16:39 CEST 2007

Taktez dobry,

jen me tak napada, podle ceho ten Courier zjisti, ze nastaveni pripojeni
k mysql je v /etc/courier/authmysqlrc? Mate to nekde definovane? Co mate
v promenne authmodulelist? Defaultne totiz courier overuje jen proti
pam! Mate nainstalovany balicek courier-authmysql? Nejake debugy mysql
nebo tak by se nenasly? Nejake debugy couriera by take asi pomohly ;-)

rudiik

rudiik