HyperThearding vs. DualCore vs. dva procesory

Petr Baláš petr.balas na gmail.com
Pátek Srpen 10 11:46:18 CEST 2007

On 8/10/07, "Petr \"Qaxi\" Klíma" <qaxi na seznam.cz> wrote:

> Takze pokud budu mít dvou procesorovou masinu s CPU podporujícíma HT a v
> BIOSU HT vypnu, tak nevim jestli mám 1 CPU s HT a nebo 2 CPU bez HT?
>
> To je skoda, ale musím se s tím smířit ...
>
>    Petr Klíma

Strilim od boku ale IMHO ono siblings ve vypisu rika, kolik ma dane
jadro sourozencu
(ht, dualcore) a ti co maji stejne physical id tak jsou sourozenci.

--
Petr Baláš - petr.balas at gmail dot com