HyperThearding vs. DualCore vs. dva procesory

Petr Klíma petr.klima na sobriety.cz
Pátek Srpen 10 12:10:20 CEST 2007

Petr Baláš wrote:
> Strilim od boku ale IMHO ono siblings ve vypisu rika, kolik ma dane
> jadro sourozencu
> (ht, dualcore) a ti co maji stejne physical id tak jsou sourozenci.

Diky, ze nas ucite cist (vazne) :-). Ono je ve vypisu procinfo jednak
"siblings", jednak "cpu cores". Dvoujadrove P4 ma 2 siblings, 1 core,
coz je dobre, protoze je to HT procesor. Ctyrjadrovy Core2 Xeon ma 4

Pomoci teto matematiky by se snad uz dalo dostat kdeco.

Tosuja
--
Petr Klíma

Vývojář, správce sítě