prenos vetsiho mnozstvi dat

Petr Klíma petr.klima na sobriety.cz
Úterý Srpen 14 11:08:10 CEST 2007

Pokud si tech dat cenite, sifrujte. To jen tak, aby paranoia dostala sve :-)

Smula je, ze scp umi vyuzit pouze jedno CPU, takze se mi myslim nestalo,
ze bych byt s blowfishem kopiroval rychleji, nez rekneme 35MB/s. Resily
by to dve ci vice instanci scp. Pokud mate male soubory (jednotky MB a
mensi), rozhodne se vyplati zapomenout na scp a udelat to asi takto
(priklad):

tar cf - <co> | ssh -c blowfish remote_host '(cd <kam>; tar xvpf -)'

Totez (jedno CPU) plati pro rsync, ten navic resi i jakousi kontrolu
spravnosti prenosu a nema to neprijemne zpomaleni na malych souborech.
Navic vam muze usetrit hodne casu, pokud mate treba starou kopii dat v cili.

Ja pouzivam pro takoveto presuny rsync.

Tosuja

--
Petr Klíma