prenos vetsiho mnozstvi dat

MaReK Olšavský orsm na centrum.cz
Úterý Srpen 14 11:13:52 CEST 2007

Michal Krajcirovic napsal(a):
> Hezky den,
> potrebuji presunout vetsi mnozstvi dat (cca 5TB) mezi dvouma diskovyma
> polema, geograficky vzdalenyma (Praha, Brno), propojenyma relativne
> rychlou linkou (500Mbps).
> Jaky byste mi doporucili zpusob? FTP? SCP? RDIFF? Mount pres NFS a
> nasledna "lokalni" kopie?
>
> Diky...

To jeste zalezi na povaze dat
ftp ... No je to moc otevrene
scp ... Bude sifrovane, tak se pripravte na nemale zatizeni masin, IMO
cekal bych pak prenosovou rychlost ani zdaleka nevyuzivajici moznosti linky.
rdiff/rsync ... Pokud nejde o cisty prenos dat, ale jsou to
synchronizace, tak ano.
Jeste bych zahrnul primountovat pres sshfs a pak lokalni kopie, ale to
by bylo rychlostne nastejno, jako scp.

Osobne, prvotni prenos pres scp a v budoucnu synchronizace pres
sifrovany rsync.

- --

MaReK "Penguin" Olšavský
PHP Voodoo
private mail: orsm na centrum.cz
private web: http://orsm.wz.cz
ICQ#: 160 178 925; MSN: orsm na centrum.cz; Skype: Penguin_007
tel.: +420-603-519-650; +420-775-154-689 (775-1-LINUX)

Na stránce bylo napsáno: "Optimalizováno pro Explorer 5, nebo lepší".
  Tak jsem přešel na Mozilla Firefox  --> http://firefox.czilla.cz/