prenos vetsiho mnozstvi dat

Kozo kozo na pobox.sk
Úterý Srpen 14 16:19:19 CEST 2007

 > potrebuji presunout vetsi mnozstvi dat (cca 5TB) mezi dvouma diskovyma
> polema, geograficky vzdalenyma (Praha, Brno), propojenyma relativne
> rychlou linkou (500Mbps).
> Jaky byste mi doporucili zpusob? FTP? SCP? RDIFF? Mount pres NFS a
> nasledna "lokalni" kopie?

ciastocne zalezi aj od stuktury tych dat .. ci ide o par velkych
suborov, alebo o miliony malych ..

u nas na podobne presuny vychadzal najlepsie cp cez NFS (stroje na
jednom switchi a vyladene NFS a tcp/ip stack ), dobry bol aj rsync, ale
pri zlozitej adresarovej strukture ale dochadzalo k zatuhnutiu rsync-u a
teda to bolo nepouzitelne (mali sme adresarove stromy s radovo
statisicmi suborov)

--
Kozo