OT: /etc/aliases

garabik-news-2005-05 na kassiopeia.juls.savba.sk garabik-news-2005-05 na kassiopeia.juls.savba.sk
Středa Srpen 15 12:32:24 CEST 2007

Jan Volešák <volesak na aristia.cz> wrote:
> Na vsechny otazky odpovidam: vse je OK, soubor aliases je v /etc a opravdu se odsud bere v potaz. Newaliases nenahlasi chybu. Kdyz ze jmena odeberu uvodni pismeno "t" je vse v poradku (samo ze je pak blbe alias ale funguje to). Pripada mi to tak, ze to "to" bere jako prikaz.
> Veskere balicky jsou ze SUSE, nikdy jsem tam nic nerouboval rucne.
> Honza

a co takto skusit rovno TCP session na port 25, co to vypise?

$ telnet server 25
Trying 10.0.0.1...
Connected to server.localdomain.
Escape character is '^]'.
220 server.localdomain ESMTP (SNK)
helo test
250 server.localdomain
mail from: volesak na aristia.cz
250 Ok
rcpt to: toalias na kassiopeia.juls.savba.sk
250 Ok

| Radovan Garabík http://kassiopeia.juls.savba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ kassiopeia.juls.savba.sk     |