Dve brany do internetu

Yaplik Yaplik yaplik na atlas.cz
Neděle Srpen 19 00:16:50 CEST 2007

Zdarec,

to co potrebujes se jmenuje VRRP, jedna se o protokol
pro redundanci routeru, funguje to tak, ze nastavis
jako gw a dns virtualni ip (dalsi ip v seg) o kterou
se ty dva routery poperou, vrrp zaruci to ze ji bude mit
zaroven jenom jeden (master) a druhej (slave) kontroluje
dostupnost mastera s cilem si ji uzurpovat pro sebe
jakmile master odejde

 -- Yaplik