Dve brany do internetu

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pondělí Srpen 20 01:19:21 CEST 2007

Ahoj,

On Sun, Aug 19, 2007 at 11:19:37AM +0200, Petr ?patka wrote:

> A nešlo by na to použít nějakou chytrou jednoúčelovou krabičku? Sice
> neumí tolik, ale na trhu jsou routery se 2 wan přípojkami a automatickým
> přepínáním mezi nima. Nikdy jsem to nezkoušel v praxi, ale podle mě je

Routery jsou docela daleko od sebe v jinych budovach. Musel bych natahat
novy kabel od jednoho z pripojnych bodu az k routeru. Nektere switche po
ceste vlany neumi (mozna ani nejsou vlan transparent). Schema site
vypada nejak takto: http://dada.panelnet.cz/tajne.png

> to tak jednodušší. A na linux nechat případně spešl věci co je potřeba a
> krabička to neumí. Pokud jsem nepochopil zadání, tak sorry :-).

Diky za napad, mozna jej vyuziju jinde.

-- Dalibor Straka