Dve brany do internetu

Petr Špatka spatkak na luzanky.cz
Neděle Srpen 19 11:19:37 CEST 2007

> mam linuxovy server, ktery poskytuje DHCP. Dale mam dve brany do
> internetu. Potrebuji nejaky mechanizmus, ktery zajisti prideleni
> preferovane brany .254 nebo zalozni .15 v pripade vypadku .254.

A nešlo by na to použít nějakou chytrou jednoúčelovou krabičku? Sice
neumí tolik, ale na trhu jsou routery se 2 wan přípojkami a automatickým
přepínáním mezi nima. Nikdy jsem to nezkoušel v praxi, ale podle mě je
to tak jednodušší. A na linux nechat případně spešl věci co je potřeba a
krabička to neumí. Pokud jsem nepochopil zadání, tak sorry :-).

Petr