Dve brany do internetu

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Neděle Srpen 19 16:53:44 CEST 2007

Petr Simek wrote:
> To mi az tak nevadi, horsi je kdyz windows to sekundarni DNS proste
> ignoruji a nikdo nevi proc.

Ja mam WinXP-Pro a me to neignoruji. Pred moji win masinou je server, kde
bezi i muj DNS. Vnitrni IP ma 192.168.1.147 a venkovni samozrejme verejnou.
Ve woknech mam nastaveny DNS v tomto poradi

192.168.1.147
62.240.186.10
pricemz ten druhy je DNS meho providera. A vsechno funguje jak ma. Kdyz chci
na domenu na mem serveru, tak jde dotaz pres LAN a kdyz chci na domenu v
internetu, tak jde dotaz napred do LAN a protoze se nic nedozvi, tak se
zepta na te druhe.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz