centos5 ,ext3 a 6T partiion

Petr Špatka spatkak na luzanky.cz
Středa Srpen 22 23:12:48 CEST 2007

> Jinak moje zkušenost je taková, že je potřeba disky v RAID5 (zejména
> jsou-li to opravdu "inexpensive disks") pravidelně testovat včetně toho,
> že se z RAIDu úplně vyřadí a zkusí se, jestli dokážou přežít vypnutí a
> nové zapnutí.

Po zkušenosti s rozpadlým RAID 5 to asi budu řešit tak, že budu všechno
jen mirrorovat, nic spojovat adám si práci s přesunem dat po různých
discích (mirrorovaných :-). I když 1TB souvislého prostoru by byl
pohodlnější pro běžnou práci. A hlavně už budu chtít hw, za který firma
ručí do nějakého dohledného termínu. Bohužel jsem na náhradní disk čekal
týden a to bylo osudné.