centos5 ,ext3 a 6T partiion

Petr Klíma petr.klima na sobriety.cz
Neděle Srpen 19 21:12:20 CEST 2007

Zdravim,
resil jsem hodne podobny problem - nejspis stejny server, stejna
kapacita, ale SLES10 na x86_64.
Presne si uz nevzpominam, ale taky tam byl nejaky problem. Bohuzel vam
nedam presne reseni, ale mam skoro pocit, ze jedine, co to zvladlo
rozdelit, byl snad partitioner v yastu. Coz je vam na Fedore plat prdne...

Nastroje: cfdisk, parted, ale myslim, ze jsem pohorel s obema.

Tosuja

--
Petr Klíma

Vývojář, správce sítě