centos5 ,ext3 a 6T partiion

Kocourek Lukas kocour na direcat.net
Neděle Srpen 19 21:26:31 CEST 2007

Ahoj, muzes zkusit taky nastroje nezavisle na OS, mam vyborne zkusenosti
treba s Acronis Disk Director http://eu.acronis.com/ je to placeny sw, ale
je tam moznost 30ti denniho testovani coz na vyrobeni partition table
postaci. Lze v nem vyrobit bootovaci CD (na to bude ale potreba nejake pc s
windows). Zmineny radic PERC5 zvlada bez problemu a ani disk >2TB co
potrebuje gpt neni prekazka.

--
Lukas Kocourek