Zkusenosti s VIA C7 jako router/shaper

Libor Chocholaty libor_ml1 na mts.cz
Pondělí Srpen 20 12:39:29 CEST 2007

Petr Klíma wrote:

> pokud pouzijete nejakou gigahertzovou Epiu, hodne bych se divil, kdyby
> to nezvladala, za predpokladu, ze predelate ty iptables pravidla.

Tak jsem o vikendu dostal varovani pred pouzitim 1GHz VIA Epia
platformy, ze to ma desne malou cache a nezvlada to routovat vic jak
nejakych 60Mbps. Slo o vlastni zkusenost, nakonec to pouzili jako
telefonni ustrednu, ale na router mi to vrele nedoporucili.

> [...]
> (input + output). Snizeni zateze je velmi vyrazne, kdyz maximalni pocet
> pravidel, proti kterym se paket muze testovat je rekneme 300 (/24 sit +
> neco ve FORWARD chainu) misto peti tisic....

> Vetsina monitorovacich nastroju ma ten neduh, ze generuji obrazky
> periodicky. Ja jsem si kdysi dal tu praci a prepsal to tak, ze se
> obrazky generuji on-demand a to jeste jenom tehdy, kdyz uz jsou
> zastarale. Po analyze logu apache mi vyslo, ze se tak bude generovat
> radove mene obrazku. Samozrejme, vase logy muzou rikat neco jineho....

Moje logy rikaji, ze by se generovalo o nekolik radu mene obrazku... ;-)

Libor