Problém s tuhnutím SSH při nespolehlivé lince

Pavel Lisý pali na tmapy.cz
Středa Srpen 22 12:35:29 CEST 2007

Vladimir Dvorak píše v St 22. 08. 2007 v 11:49 +0200:
> ... ono to "spadnuti" SSH relace zpusobi nejdriv samotny SSH protokol
> (protoze tam mas urcite zapnut KeepAlive) a potom (connection closed)
> samotne TCP.
>
> Osobne bych sel do zvyseni ClientAliveCountMax (etc/ssh/sshd_config).
> Vice viz 'man 5 sshd_config'.

To jsem již zkoušel, v sshd_config mám toto:

ClientAliveInterval 10
ClientAliveCountMax 12

ale tuhne to stejně jako před tím.

Myslel jsem, že by to mělo vydržet alespoň 2 minuty výpadku, ale tuhne
to okamžitě po těch pingách s řádově delší odezvou. Možná to schodí něco
jiného po cestě?

Pavel