Problém s tuhnutím SSH při nespolehlivé lince

Vladimir Dvorak dvorakv na vdsoft.org
Středa Srpen 22 11:49:34 CEST 2007

... ono to "spadnuti" SSH relace zpusobi nejdriv samotny SSH protokol
(protoze tam mas urcite zapnut KeepAlive) a potom (connection closed)
samotne TCP.

Osobne bych sel do zvyseni ClientAliveCountMax (etc/ssh/sshd_config).
Vice viz 'man 5 sshd_config'.

Vladimir