Problém s tuhnutím SSH pr(i nespolehlivé lince

Pavel Lisý pali na tmapy.cz
Středa Srpen 22 13:54:36 CEST 2007

Tomas Kouba píše v St 22. 08. 2007 v 13:21 +0200:

> A to mate linux vs. linux? Ja jsem mel podobny problem pri spojeni win (putty) -> linux.
> Ve FAQ k putty je pak popsane nastaveni windows, aby to nedelaly.

Mám to linux vs. linux, ale po cestě je nejprve cisco a pak winroute.
Zatím to vypadá, že tomu nesvědčí kombinace cisco+winroute

Propojení je trochu složitější, možná ho raději popíši:

Tato konfigurace výpadek nerozchodí a vytuhne (stačí 1-2s s horší
latencí):
----
linux-ssh-A -> linux-fw (se propojí přes vpnc/ipsec a udělá tunel na
cisco) -> cisco -> winroute -> linux-ssh-C

za ciscem v DMZ je jiný linux, pokud se na něj připojím a z něj na
cílový server, tak se při výpadku (který nastane na trase
linux-ssh-B -> winroute -> linux-ssh-C) ssh zadrhne, ale opět rozběhne.
Prostě se to chová jako normálně.

Toto propojení výpadek ustojí:
----
linux-ssh-A -> linux-fw -> cisco -> linux-ssh-B -> winroute ->
linux-ssh-C

Je to fakt podivné.

Nějaké další nápady? Mám zkusit nastavit registry na tom winproxy? Může
to pomoci?

Pavel