Problém s tuhnutím SSH pr(i nespolehlivé lince

Vladimir Dvorak dvorakv na vdsoft.org
Středa Srpen 22 16:47:42 CEST 2007

Pavel Lisý napsal(a):

> Mám to linux vs. linux, ale po cestě je nejprve cisco a pak winroute.
> Zatím to vypadá, že tomu nesvědčí kombinace cisco+winroute
>
> Propojení je trochu složitější, možná ho raději popíši:
>
> Tato konfigurace výpadek nerozchodí a vytuhne (stačí 1-2s s horší
> latencí):
> ----
> linux-ssh-A -> linux-fw (se propojí přes vpnc/ipsec a udělá tunel na
> cisco) -> cisco -> winroute -> linux-ssh-C

V teto konfiguraci, oproti te "fungujici", mate navic linuxovy-fw s
nejakou implementaci IPsecu - proto bych rekl, ze bych hledal uzke misto
zde, resp. snad ani ne v tunelu, ale v konfiguraci daneho firewallu.
Dost mozna se bude jednat o nejake vytimeoutovani; mrknete do
promennych, ktere se modifikuji ve Vasem firewallovacim skriptu (sysctl)
- nekdy muze zlobit ECN, mrknete do pravidel u iptables (zda tam neni
nejaka conntract,limit featura a podobne).

Jinak... tcpdump is your friend.

--
 Vladimir Dvorak
 UNIX/Linux

 * VDSOFT.ORG                 email: dvorakv na vdsoft.org    *
 * tel: (+420) 602 944 941    web:   http://www.vdsoft.org *