RAID1 - na druhem disku neni zavadec?

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na fonet.cz
Středa Srpen 22 16:54:48 CEST 2007

linux-bounces na linux.cz <mailto:linux-bounces na linux.cz> wrote:
> vymenit, ale bohuzel nemohu z /dev/sdb nabootovat. Duvodem je patrne,
> ze se na druhy disk neulozil zavadec (grub), mozna se tam dokonce

	Ano, začal bych tím, že bych grub nainstaloval i do druhého MBR a
pak BIOS instruoval, aby z takového disku nabootoval. Nejlépe provést skrze
rescue medium (např. instalační CD) a dočasnou konfigurací...

PS: Z mnoha (i tohoto důvodu) nemám rád Grub a jsem plně spokojen s LILO.