RAID1 - na druhem disku neni zavadec?

Vladimir Dvorak dvorakv na vdsoft.org
Středa Srpen 22 20:28:42 CEST 2007

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek napsal(a):

> 	Ano, začal bych tím, že bych grub nainstaloval i do druhého MBR a
> pak BIOS instruoval, aby z takového disku nabootoval. Nejlépe provést skrze
> rescue medium (např. instalační CD) a dočasnou konfigurací...

Presne tak. Udelal jsem to a nyni cekam (asi do zitrka), zda nejaky
technik sjede do housu a provede vymenu toho vadneho
(primarne-bootovaciho) disku. Potom se nastartuje do Grubu na druhem
disku (pres instruktaz v BIOSu) a pres seriovou konzoli nastavim root
(hd1,0) - coz odkazuje prave na sdb. Po nabootovani provedu rozdeleni
noveho disku a pres neco jako mdadm --add (ted fabuluji, asi to bude
jiny parametr) partysny sesynchonizuji.

Toto je idealni scenar. Napisu sem, zda se mi to povedlo. Nebudu-li
psat, jsem ve vezeni. :)

Hezky vecer.

Vladimir Dvorak

--
 Vladimir Dvorak
 UNIX/Linux

 * VDSOFT.ORG                 email: dvorakv na vdsoft.org    *
 * tel: (+420) 602 944 941    web:   http://www.vdsoft.org *