Samba a .dbf soubory

spec_list spec_list na tony.cz
Čtvrtek Srpen 23 14:43:57 CEST 2007

Jezisi jak ja jsem se s tim natrapil a porad jeste trapim - po 6 letech
provozu to na sambe 3 zaclo zase blbnout. Oplocky jsou fajn, zrychli to
provoz, ale na win98 je asi nejaky problem. Respektive kombinace stanic
winxp a win98 na jedne sambe zpusobuje dost citelne zpomaleni provozu.
Ty hlasky o neexistujicich souborech mi vyresila verze samby  3.0.25b -
z debianiho testingu. Pred tim jsem musel umele udrzovat snad nejakou
3.0.14 kde to jeste slo. Nicmene pomale to je porad a ani vypnuti
oplocku to neresi. Dokud nezapnu stroje s win98, jede to jak z praku.

--
Michal Samek