Samba a .dbf soubory

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 23 15:18:00 CEST 2007

prohledejte tuto konferenci (bez hvezdicek): luk*esh sam*ba ma*rs
Před mnoha lety jsem toto taky řešil, však uvidíte jak to nakonec šlo.

----- Original Message -----
From: "Jan Marek" <jmarek na jcu.cz>

instaloval jsem Sambu pro jednu organizaci, ktera pouziva
prodejni system napsany ve FoxPro a fungujici na nekolika
pocitacich. Databaze byly na Sambe. Mel jsem ale neskutecne
problemy: pokud jsem nekde spustil ten program, dalsi stanice
nemohla otevrit nektere soubory (s hlaskou, ze neexistuji), ac na
sambe na te stanici byly viditelne apod.

Nakonec jsem tam rozjel sdileni pres Win98 na "serveru". Program
funguje, jak ma, ale je nemozne pomaly. Proto bych se radeji
vratil k Sambe.

Na internetu jsem nasel tento odkaz:

http://us1.samba.org/samba/docs/man/Samba-HOWTO-Collection/locking.html

Rad bych se vsak zeptal, zda mate nejake dodatecne zkusenosti,
ktere by mi mohly pomoci.