beh postfixu na jedne z IP

Michal Krajcirovic konference na kraja.net
Sobota Srpen 25 14:43:06 CEST 2007

Zdravim,
kvuli hromadnemu rozesilani informacnich mailu (samozrejme legalni,
zadny spam) mam jednu IP na whitelistu seznam.cz.
Server ktery ale na teto IP bezel jsem prenesl do jine serverovny z
duvodu vyrazne vyssich prenosu ktere uz nebyly na sdilene lince idealni.
V predchozi serverovne mam dalsich 10 serveru, takze neni problem tuto
IP dat nekteremu z nich, da mi ale nekdo nejaky tip, jak definovat
postfixu, ze kdyz ma server treba 3 IP adresy, tak aby maily postfixu
chodily z teto jedne konkretni a necpal to napr. pres tu prvni nebo tak?
Anebo to cpe defaultne pres tu prvni ktera je v /etc/network/interfaces
a bude stacit dat jako prvni prave tady tuto?

Diky za tipy.

--
Michal Krajcirovic | KRAJA.cz webhosting
http://konference.kraja.cz/ | konference pro vymenu odkazu