Re: windows mobile a sync

Martin Bodlak bodlak na email.cz
Pondělí Srpen 27 15:38:04 CEST 2007

Nativne ne. Musi se doinstalovat klienti, ale ne vsichni SyncML klienti jsou dostatecne kompatibilni.
Zrovna ten funambol ma ted novou verzi, ovsem nezkousel jsem ho, nepouzivam SyncML.

Stejne je otazka, jak to treba lokalne zprovoznit na PC - SyncML server, proti kteremu se bude synchronizovat mobil i Evolution? Proc ne, ale to asi nebude zrovna trivialni.

Ovsem taky by me to hodne zajimalo, i jednorazová synchronizace WM - Evolution by se mi hodila.

Martin