Vyber UPS (nahrada APC/MGE)

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pondělí Prosinec 3 02:46:10 CET 2007

Libor Chocholaty wrote:

> To je zajimavy, ja to zkusim spis s  APC Smart-UPS XL 750VA a v
> pripade, ze to bude potreba, pripojim k tomu pridavnou baterku, maji
> dve velikosti mensi vazi asi 20kg a vetsi 120kg :-)
>
> Libor
Jsem rad, ze jsem vas alespon inspiroval ;-)
--
Petr
Skype: callto://fidokomik

Odpovidejte na petr na practisoft cz

Petr Vileta, Czech republic
(My server rejects all messages from Yahoo and Hotmail. Send me your
mail from another non-spammer site please.)

Please reply to <petr AT practisoft DOT cz>