Zdrojove kody u SUSE - kompilace php

Jiri Kosina jikos na jikos.cz
Středa Prosinec 5 09:35:39 CET 2007

On Wed, 5 Dec 2007, Katerina Bubenickova wrote:

> libtidy-devel neni v distribuci,

Ja tu tedy v SDK pro SLES10-SP1 vidim:

	libtidy-devel-050517-16.2.x86_64.rpm

> qt3-devel je v distribuci
> Installing ""'/root/a/suse/i586/qt3-devel-3.3.5-58.7.i586.rpm'""
> error: Failed dependencies:
>         xorg-x11-Mesa-devel is needed by qt3-devel-3.3.5-58.7.i586
> ale xorg-x11-Mesa-devel v distribuci neni a kdyz stahnu z rpmfind verzi
> pro suse 10.2, tak tam jsou kolize

Verze pro 10.2 v SLES10 skutecne pouzit dozajista nepujde. Nicmene
xorg-x11-Mesa-devel je providovan balickem Mesa-devel-6.4.2-19.12.i586.rpm

Vy nemate yast? Kdyz budete instalovat jeho package managerem, tak on za
Vas samozrejme vsechny zavislosti vyresi.

> a samozrejme to nefungovalo - rpmbuild nic neudelal ani nenahlasil.

A s jakymi parametry jste ho spoustela?

> Jeste me napadlo stahnout chybejici balicky z rpm.bone.net, kde jsem
> opravdu nasla flex-old a orbit a orbit-devel pro OpenSuse,

Michat do SLESu balicky z opensuse opravdu neni dobry napad. Installer v
yastu vyresi zavislosti za vas, proc ho nepouzijete?

> Kazdopadne vidim, ze php ve SLES 10 neni prelozitelne pouze se zdrojaky
> ze SLES 10 :-(

To neni pravda.

--
Jiri Kosina