Zdrojove kody u SUSE - kompilace php

Katerina Bubenickova katerina.bubenickova na plbohnice.cz
Středa Prosinec 5 09:51:00 CET 2007

Jiri Kosina napsal(a):

> Ja tu tedy v SDK pro SLES10-SP1 vidim:
>
> 	libtidy-devel-050517-16.2.x86_64.rpm

SDK jsem nezkousela, vyzkousim

> Verze pro 10.2 v SLES10 skutecne pouzit dozajista nepujde. Nicmene
> xorg-x11-Mesa-devel je providovan balickem Mesa-devel-6.4.2-19.12.i586.rpm

Mela jsem pocit, ze pri spusteni
rpmbuild  -dd php5.spec
nepozna, kdyz je nainstalovano Mesa-devel, a chce xorg-x11-Mesa-devel,
ale uz si nejsem 100% jista,
vyzkousela jsem toho tolik a tolikrat, ze jsem se mohla splest.
> Vy nemate yast? Kdyz budete instalovat jeho package managerem, tak on za
> Vas samozrejme vsechny zavislosti vyresi.

Yast mam, a do nedavna jsem ho pouzivala, vzdycky jsem se snazila
peclive zatrhavat
"instalovat prislusne devel balicky". A potom jsem koukala, ze
zavislosti u php chteji
devel balicek, ktery z yastu nemuzu nainstalovat, a ve zdrojacich je.
Takze jsem ted pri instalaci php na yast zanevrela. Mozna jsem to delala
nejak spatne?

> A s jakymi parametry jste ho spoustela?

rpmbuild -dd *.spec

> Michat do SLESu balicky z opensuse opravdu neni dobry napad. Installer v
> yastu vyresi zavislosti za vas, proc ho nepouzijete?

viz vyse.

> To neni pravda.

To jsem rada, zacnu znovu a spravne
--Katerina