Asterisk - propojeni dvou klasickych ustreden pres asterisk

Kovář Jan jan-kovar na meggle.cz
Pondělí Prosinec 10 13:42:55 CET 2007

Dobry den.

Nepouzivate prosim nekdo Asterisk? Mam dve pobocky. Jednu v Praze, druhou v Bratislave. V kazde pobocce mam Siemens HiPath, ale ruzne typy a verze. Chci je nejak propojit, abychom nemuseli platit, ze mezinarodni volani. Nemuzu do tech Siemens ustreden koupit SIP kartu, abych je propojil, tak hledam nejake reseni, kterym bych to obesel.
Netusite nekdo, jestli by mi pomohl v tomhle Asterisk? V obou ustrednach jsou volne jak analogove, tak ISDN porty. Slo by pridat ke kazde ustredne jeden Asterisk s ISDN nebo analogovou kartou a spojit ustredny pres Asterisk? Predpokladam, ze by uzivatele misto takoveho toho +420 cele cislo volali treba predcisli 99 + linku na protejsi ustredne.
Jde neco takoveho udelat? Muzete mi dat pripadne tip, co mam hledat v dokumentaci? Jestli je nejaky termin, ktery se pouziva na to, co chci udelat.

Diky moc

Honza