Asterisk - propojeni dvou klasickych ustreden pres asterisk

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pondělí Prosinec 10 17:52:37 CET 2007

On Mon, Dec 10, 2007 at 01:42:55PM +0100, Kovář Jan wrote:
> Dobry den.
>
> Nepouzivate prosim nekdo Asterisk? Mam dve pobocky. Jednu v Praze,
> druhou v Bratislave. V kazde pobocce mam Siemens HiPath, ale ruzne
> typy a verze. Chci je nejak propojit, abychom nemuseli platit, ze
> mezinarodni volani. Nemuzu do tech Siemens ustreden koupit SIP kartu,
> abych je propojil, tak hledam nejake reseni, kterym bych to obesel.
> Netusite nekdo, jestli by mi pomohl v tomhle Asterisk? V obou
> ustrednach jsou volne jak analogove, tak ISDN porty. Slo by pridat ke
> kazde ustredne jeden Asterisk s ISDN nebo analogovou kartou a spojit
> [...]
Vystrel do tmy: Kdysy jsem propojoval dva asterisky pres internet pomoci
protokolu IAX. Fungovalo bez problemu. Nakonec firma koupila sluzbu od
nejakeho voip a od te doby jsem na * nesahl.

-- Dalibor Straka