Existuje něco, co by mi pomohlo odstranit nepotřebné balíčky v systému?

Milan BERKA ber na eunet.cz
Úterý Prosinec 11 14:18:58 CET 2007

Dobrý den,
používám Fedora 8, mám obavu, že se mi po různých upgrade nahromadilo v
systému mnoho balíčků, které tam možná nejsou ani potřeba.
Potřeboval bych něco, co by mi vypsalo závislosti balíčků v nějakém
řetězci, kde bych mohl usoudit, které posloupnosti nejsou potřeba.

Jinak funguji tak, že se mi zdá, že něco není potřeba a při odstranění
YUMem to vypíše závislosti, které mne přivedou na myšlenku, že toto tedy
odstranit nelze... Metoda pokus omyl a to je na dlouho...

Dík za nápad.

MB.