Ubuntu ve firemní síti.

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Středa Prosinec 12 15:58:24 CET 2007

"Petr \"Qaxi\" Klíma" píše v St 12. 12. 2007 v 14:50 +0100:

> mno ...
>
> 1) mám CentOS 5.1 na desktopu, používám ho 5 dní v týdnu, 9 hodin denně
> už 4 roky (od verze CentOS 3.2).
>     pro koncové už. opravdu není připraven.
>    Mně na něm vyhovuje, že co funguje u mne, funguje i na serverech
>
> 2) CentOS 5.1 má sice "podporu" 7 let ... máte představu co bude v IT za
> 3 roky ? Já ne. A Jednou za tři roky napsat "apt-get dist-upgrade" neni
> tak moc ... v tomhle má RHEL závažný nedostatek ....
No s Ubuntu nepracuji tak moc jako s Fedorou (7 dní v týdnu, více než 8h denně :-)
ale když jsem toto "apt-get dist-upgrade" pustil na Ubuntu 7.04 (nevím
jak moc velký provblém je, že je to varianta CE), tak mi to řeklo, že
tato volba není podporována.

Na fedoře dělám občas dist upgrade takto:
rpm -Uvh \
   http://nejaky-server/cesta/fedora-release-nejnovejsiverze.atd.rpm
yum update

před tím je vhodné vyházet balíčky z jiných repository, protože ty mají
zpoždění ve výrobě aktuálních RPM (často jedu update v době fedora TEST2
nebo TEST3)

Nevím, jak je na tom ubuntu s upgrady (jak moc jsou odvážné), ale jeden
známý má pár stanic na fedoře a updaty mu to dost často celkem rozhodí.
Proto mi přijde, že je lepší být trochu konzervativnější.

Pavel